30.1.08

Hallawah

DSCN0059

La família ve de visita a Itàlia! Posant a Verona a la casa de Giulietta, la de la peli d'amor. Fixeu-se només en quina és la part més llustrosa de la estatua. La composició en triangle és excel·lent.

DSCN0064

La jovenalla [*mohatros tres i el cap d'Elena] menjant gelat a la voreta de l'Àdige. Jo me'l vaig demanar de nata amb caramel.

DSCN0067

Encara a Verona, ací estem dalt del Ponte Pietra i al fondo el Castell de Sant Pere. Acabàvem de fartar cosetes bones a Piazza delle Erbe.

DSCN0078

A Castel Vecchio com cagalló per sèquia moments abans de trobar un senyor avorrit que ens havia de contar sense petició prèvia vida i miracles dels ponts de la ciutat.

DSCN0081

Sí. És la típica foto de grup de música gòtica. Estem pensant-se-ho. Jo fare els aguuuuuts!

DSCN0108

Sempre ell. Ja a Padova. Diuen que de nit tancada pren vida i ronda la ciutat combatent el crim. Però també diuen que si deixes oblidada una Invicta a un extrem d'un tren i una Seven al vagó de l'extrem opost el tren se materialitzarà a un món on les persones tenen una segona cella dos centímetres més amunt que la primera i jo no m'ho crec.

PICT2150

Carnavals a Venècia! Este jambo estava dalt d'un pontet i se deixava fer fotos. La cosa va aixina: la gent que se disfressa seriosament va pegant voltes i se deixa flashar pel personal que, com *mohatros, acaba la jornada amb una bona col·lecció de fotos de disfresses.

PICT2163

Jo no vull dir res però la blasfemia més usada al Vènet és 'Dio can'!' que ve a dir que déu és un gos. Parauleta del niñojesús.

DSCN0129

Venècia té els carrers baix l'aigua perquè tot el món eixuga la roba de finca a finca. Ji, ji, ji.

DSCN0146

Mon pare *escopinyant als turistes i jo baixant cada vegada més el nivell humorístic del blog. :P

DSCN0174

Progenitor disfressat de pirata i parella de turistes amb plans de boda ja fets i problemes amb la sogra que volen fotografiar-se amb ell.

DSCN0175

Diuen [no ho he sentit dir mai realment] que la millor foto de turista és aquella en què se veu al subjecte interactuant amb el entorn souvenir. Total que casi me talle el coll.

DSCN0190

Wenedig am Nacht. Agafàrem un traghetto i un vaporetto i solcàrem les aigües que es mi barco mi tesoro que es mi dios la libertad.

DSCN0213

I ací, des de la basílica de Sant Marc s'acaba el reportatge d'una de les visites més cantades dels últims anys. Per a més info o més fotos deixeu un comentari. Adeu amics i, no s'oblideu mai, bla bla bla!

Jo a sobar que demà m'alce a les 6 i mitja. I tu? Salut i pasta eixuta.